PlanFix не є російською системою
CRM SOLUTIONS

Як працювати з Planfix

ЯК ПРАЦЮВАТИ З PLANFIX

РОБОТА З PLANFIX

CФЕРА : Імпортер та дистриб'ютор комерційних систем LG

СИСТЕМА ДЛЯ РОБОТИ : PLANFIX

2 БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ:
  • Продаж (за участю проектувальників)
  • Сервіс (процес ремонту)

ПРОДАЖ

Учасники процесу:

  1. Контакти — особи, з якими ведуться переговори
(менеджер, директор, бухгалтер, проектувальник).
  1. Компанія — фірма, що здійснює господарську діяльність. Може бути клієнтом та підрядником з виконання послуг.
  2. Об'єкти — угода (від звернення клієнта до реалізації послуги).
  3. Прорахунок — завдання відділу проектувальників для здійснення прорахунку послуги та виставлення КП.
  4. Сервіс — завдання відділу сервісу зі здійснення післягарантійного ремонту.
НОВИЙ ЗАПИТ

Етапи процесу

Менеджер та/або проектувальник/ або керівник компанії створює угоду — Об'єкт.

Обов'язкові поля — Тип, Об'єкт, Бренд. Призначає відповідального за угоду — Виконавця.

Всі менеджери можуть бачити всі запити від того чи іншого клієнта, але не можуть бачити історію за цим запитом і будь-які прикріплені документи.

Потрібен підбір

Результат — КП із цифрами клієнту. Менеджер може робити прорахунок самостійно або віддати проектному відділу.
Створення завдання

При переміщенні угоди Об'єкт на етапі Підбір менеджером — створюється завдання Прорахунок. Виконавець — керівник проектного відділу. Частина полів з об'єкта переміщується в завдання проектувальникам.

Керівник проектного відділу вирішує, хто з проектувальників робитиме підбір та призначає виконавця. Також керівник може призначити виконавцем себе.

Виконання роботи

  • Після того як підбір готовий, виконавець прикріплює до запиту необхідні документи в опис завдання чи коментар;
  • додає аналітику;
  • заповнює поля;
  • змінює етап на Виконано.
Так само, проектувальник заповнює коротку форму з інформацією по об'єкту: потужність системи, кількість зовнішніх і внутрішніх блоків, площа об'єкта і кількість поверхів.

Поля із завдання Прорахунок автоматично переміщуються в надзадачу — Об'єкт. Після перекладу Завершено. Тому що заповнювати поля можуть і менеджер, і проектувальник.

Ставиться дедлайн на прорахунок — 3 дні.

Якщо пройшло 2 робочі дні, а задача не виконана/завершена, то виконавцю приходить про це повідомлення.

На 3-й робочий день — керівнику виконавця та самому виконавцю приходить повідомлення. Завдання підсвічується червоним кольором.

На 4-й день — завдання показується у планувальнику Дедлайн у відділі проектувальників.
Планувальник Дедлайн у відділі проектувальників.

Перевірка роботи/Завершена:

Якщо керівник проектувальника відмітив галочку Перевіряти після того, як той виконав свою роботу — статус змінюється на Виконано і керівник отримує повідомлення — Перевірити.

Якщо керівник проектувальників не відмітив галочку Перевіряти, а проектувальник натиснув статус Виконати, то він автоматично змінюється на Завершено, і файл з коментарем переміщається в надзавдання. А воно, своєю чергою, змінюється на стадію Вислати КП.

Переміщення надзавдання Об'єкти на статус Вислати КП та переміщення файлів задачі.

Перепідбір

Менеджер

переміщує на етап Перепідбір — автоматично створюється завдання за шаблоном Прорахунок, заповнюється поле Перепідбір, вказується попередній виконавець (хто робив перепідбір), переміщуються всі поля з надзавдання в підзавдання. Крім потужності системи та кількість зовнішніх блоків, вказується причина перепідбору менеджером в режимі редагування нового завдання.

Виконавець — Проектувальник
Виконував 1-й прорахунок. Робить такий же набір дій, як і в процесі Потрібен підбір.
Надіслати КП клієнту

На етап переміщається вручну (якщо менеджер сам робив Прорахунок) чи автоматично (якщо прорахунок робив Відділ Проектування).

КП відправляється з Планфіксу. Файл можна редагувати.

Клієнт приймає рішення

У цьому статусі менеджер працює із завданнями та нагадуваннями. Може бачити відображення у календарі.

Автоматизація: Одна з автоматизації — 2 поля в контакті: дата, час і коментар завдання через контакт для швидкого створення задачі.

Як зв'язатися з нами?

CEO CRM Solutions.


Сергій Тимчук



amocrm, crm, амо срм, амосрм, срм, crm система, crm это, bitrix crm, битрикс, 1с , crm для интернет магазина, программист, подрядчик, внедрение crm, виджет, программная разработка, фрилансер, crm маркетинг, црм, ритейл срм, мегаплан,битрикс24, конструктор ботов, срм сделай сам, срм как настроить, амосрм ру, амосрм вход,альфа срм, Планфикс, срм Украина, срм Одесса, срм Киев, срм Харьков, crm Харьков, crm Одесса, crm Украина, бесплатная crm, бесплатная срм , CRM , кейсы срм, кейсы crm, отзывы срм, отзывы crm, Планфикс, Planfix, Битрикс 24, Bitrix 24, Обновление Амосрм, Обновление Битрикс, срм солюшн, срм солюшнс, crm solution, crm solutions, Сергей Тымчук, Наталья Седова

Або через пару хвилин ми наберемо Вас

Made on
Tilda