PlanFix не є російською системою
CRM SOLUTIONS

Повний перелік інтеграцій Planfix

Якщо ви користуєтесь Planfix, то знаєте про передові можливості інтеграцій цієї системи. Деякі з них вимагають специфічного досвіду, тому може статися так, що ви давно шукали інтеграторів, щоб подружити свій Planfix з іншою системою, але не змогли знайти.
В цій статті ми розповімо про наш досвід у наступних напрямках, що можуть статися вам у нагоді:

Інтеграція Planfix та Monobank

WayForPay та Fondy – класичні міжнародні платіжні системи, які зазвичай використовують інтегратори CRM-систем, зокрема Planfix, створюючи можливість онлайн-оплати товару або послуги через сайт.

З першого погляду все добре і перевірено працює роками, крім одного делікатного нюансу – комісія для клієнта, яка може сягати від 2,5% до 2,7%.

Вигідним рішенням на користь бізнесів та клієнтів стала інтеграція Monobank, який нещодавно оновив API й дозволив використовувати Mono Pay для оплати товарів чи послуг клієнтами на сайті з комісією… 1,2%!

Як це працює?

Всередині системи Planfix генерується унікальне посилання на оплату, яке залишається дійсним протягом зазначеного часу, наприклад, протягом 1 години. Його відправляють клієнту будь-яким зручним способом: смс, месенджер тощо. В момент оплати, система переводить замовлення в статус “оплатив”.

Які переваги для клієнту?

По-перше, це комісія, про яку вже йшла мова – вона складає 1,2%.
По-друге, можливість розбити суму платежу на 4 транзакції без додаткових комісій від Monobank.

З точки зору бізнес-логіки онлайн-оплата дозволяє зменшити відсоток відмови та збільшити процент переводу замовлень зі скасування в оплату. Як це працює? Planfix бачить ще не оплачені замовлення з посилання, термін дії якого спливає, та надсилає клієнту повідомлення на кшталт: “У вас залишилось 10 хвилин, щоб оплатити”.

Интеграция Planfix и Viber

CRM-система Planfix, фактично як будь-яка CRM-система інтегрується з чат-ботами, які при правильному налаштуванні можуть навіть замінити менеджерів та самостійно проконсультувати потенційних клієнтів через месенджери, соціальні мережі або на сайті. Ви стовідсотково помічали, переходячи на будь-який сайт, у полі “Контакти” значок Viber. Написавши у Viber-чат на сайті, ви автоматично потрапляєте до CRM-системи.

Але є одна важлива особливість… Якщо ваші контактні дані вже є в системі і менеджер спробує вам написати у Viber, у нього нічого не вийде. Це тому що контакт має написати першим у Viber-бот, щоб розпочати діалог.

Окрім того, для Viber і для CRM діють однакові обмеження, котрі стосуються нових контактів: їм не можна писати понад 20 разів у день, інакше можна потрапити під спам.
Але рішення безумовно є, і це – E-Chat.

Що дає інтеграція Viber та E-Chat для клієнтів Planfix?

Сервіс E-Chat дозволяє менеджерам першими відправляти повідомлення клієнтам у Viber безпосередньо з картки контакту в CRM.

До повномасштабної війни E-Chat інтегрувався з AmoCRM та Bitrix24. Наразі надбудови та рішення такого плану можливі тільки з Planfix та KeyCRM.

Контакти вашого особистого або корпоративного номера телефону потрапляють в базу CRM. Це дає можливість комунікувати з клієнтами від імені конкретної людини, наприклад, засновника компанії.

Розкажемо про користь інтеграції Viber та E-Chat з точки зору бізнес-логіки на прикладі особистого досвіду CRM Solutions.

Особистий досвід

На один із заходів, який організовував Сергій Тимчук, ми налаштували автоматизацію, яка від імені організатора надсилала гостям повідомлення – запрошення до анкетування щодо вражень від події. Після цього просили оцінити якість.

Індивідуальний підхід до кожного з гостей від організатора події, Сергія Тимчука, дозволив досягти wow-ефекту. Завдяки чому? Піклування про кожного та чітка організація.

Ще один дуже важливий момент: повідомлення не склали враження роботизованих, автоматичних меседжів, бо зазвичай люди не звертають увагу на такі повідомлення. Більше інтересу викликає саме “людяне” спілкування.

Інтеграція Planfix та Telegram

Тут все набагато простіше. Telegram абсолютно не потребує “прошарку” у вигляді сервісу E-Chat (який, до речі, необхідно оплачувати окремо від ліцензії на CRM, що додає фінансових витрат) для комунікації з клієнтами через картки контакту CRM-системи. Бо особистий номер у Telegram напряму інтегрується з Planfix.

Чим ми особливо пишаємось, так це усвідомленням, що Planfix – єдина система на українському ринку, яка має таку інтеграцію!

Інтегруйте Planfix з допомогою компанії CRM Solutions, яка має 6-річний досвід, та отримайте всі можливі переваги для бізнесу: від оптимізації бізнес-процесів до збільшення прибутку компанії до 30%
Ми точно знаємо, що з Planfix та її можливостями інтеграцій зовнішніх систем, ваш бізнес може збыльшити прибуток більше до 30%. Запорука успіху містить декілька факторів:

  1. Сучасна CRM-система з гнучким АРІ, яке дозволить інтегрувати фактично будь-яку зовнішню систему для досягнення максимальних результатів для вашого бізнесу.
  2. Досвідчений інтегратор з успішно реалізованими проєктами.

За понад 6 років впроваджень CRM-рішень різного рівня складності можемо сміливо стверджувати, що для нас, CRM Solutions, не існує нічого неможливого.

Запишіться на безкоштовну консультацію від експертів компанії CRM Solutions та дізнайтесь про всі можливості Planfix саме для потреб вашого бізнесу!
Made on
Tilda